Gayon


patrixia_santos

May tolong taon naman akong nag-ko-ko-ordinar kan tabulation kan Miss Bicolandia poon kan nagpa-tuyatuy si Bossing Dune para magin IT professional sa Singapore.  Bako sa habo kong magtabang kundi dae kaepuhan su sakuyang servicio.  Kan siya nag-desidir magin OFW ako an na-ereder kan obligacion asin su mga nag-araging tolong taon  an guminiranang kandidata bako na purong Bikolana arog ninda 2006 Yuzilyn Shimizu (Hapones), 2007 Tabetha Jo Frick (Amerikano), asin 2008 Melody Gersbach (Aleman).  Sa mga kandidata ngonian na 2009 igwa nin sarong makosog na amay pa sana paborito nang maggana, si Melecia Chapman (African American) an saiyang kolor morenang-morena asin pwedeng pan-representar kan Bikolandia sa national pageant na puedeng mag-uli kan korona.  Igwa siya nin duwang karibal na magabat asin nagpahiling man nin abilidad kan pre-judging, an presenteng Miss Iriga(ng) si Dianne Necio asin an simple asing smarteng Daragueñang si Patrixia Santos (ritrato sa itaas, an inggiterong goon sa likod).  An sabi ko ngani sa kaebahan ko toss coin na sana an laban kan tolo ta maski siisay pwedeng manggana.  Dae man ako napasala ta sa tolo si Patrixia Santos an puminuli kan korona sa Miss Bicolandia 2009.

3 comments
  1. Jerry said:

    Hi, nagdalan ako kan Miss Bicolandia. Maugma ako ta taga-Darag giraray an gana. Iyo, si Chapman maray man ito, siguro dikit na puntos lang an dipirensya. Thanks.

  2. Jerry: Iyo, garo duman na lang nag-dara-ugan sa final Q&A.
    Irvin: Baad, pero chinita siya.

    PS. Siya lang pati an mayong ginanahan nin ano pa man na special awards bakong pareho kan duwang early favorite halos gabos na minor asin corporate awards hinarakot na ninda.

Leave a Reply

